Garantujeme funkčnost, žádné použité hry či staré CD obaly

Ručíme za kvalitu, naše hry jsou určeny pro CZ a SK distribuci

Steam klíč ihned po zaplacení, zpracování nonstop 24 / 7

Nápověda

Dotazy ohledně platby a zaslání:

Obecné dotazy ohledně zakoupení:

Kroky potřebné ke spuštění zakoupené hry:

  • Instalace aplikace Steam

    - Na stránce Steampowered.com stáhněte aplikaci Steam kliknutím na zelený odkaz Install Steam Now v pravé části stránky
    - Spusťte instalaci
    - Klikněte Next
    - Ověřte vaše připojení k internetu a klikněte Next
    - Pročtěte si licenční podmínky a v případě souhlasu pokračujte kliknutím na I Agree
    - Vyberte svou věkovou hranici a klikněte Next
    - Zaškrtněte typ vašeho připojení k internetu a klikněte Next
    - Vyberte, kam chcete nainstalovat aplikaci Steam a klikněte na Next
    - Vyberte jazyk a klikněte Next
    - Klikněte Next
    - Vyčekejte, než Steam dokončí instalaci
    - Vyčekejte, než Steam dokončí aktualizaci Steamu
    - Instalace Steamu je dokončena. Nyní se můžete přihlásit na svůj účet (pokud jste si ho již někdy vytvořili) nebo vytvořit nový podle našeho dalšího návodu

  • Vytvoření Steam účtu

    - Klikněte na "Create a new account..."
    - Klikněte Next
    - Pročtěte si licenční podmínky a v případě souhlasu pokračujte kliknutím na I Agree
    - Zadejte uživatelské jméno vašeho Steam účtu, pak zadejte heslo a potvrďte jej (heslo by mělo být bezpečné, nejlépe kombinace písmen a čísel)
    - Zadejte vaší emailovou adresu a potvrďte ji
    - Vyberte tajnou otázku a zadejte odpověď pro případ zapomenutí hesla
    - Vyčkejte, než se vytvoří váš Steam účet
    - Pokud chcete, můžete si vytisknout informace o vašem Steam accountu. Klikněte na Next
    - Váš Steam účet je vytvořen. Můžete přistoupit k samotnému vložení Steam klíče a stáhnutí hry

  • Vložení Steam klíče, stáhnutí a spuštění zakoupené hry

    - Spusťte aplikaci Steam, přihlaste se
    - Klikněte v horním menu na Games a pak vyberte z nabídky Activate a product on Steam...
    - Klikněte Next
    - Zadejte zakoupený Steam klíč, který jste obdržel emailem
    - Vyčkejte než Steam ověří váš Steam klíč
    - Po úspěšném ověření si můžete vytisknout informace o vašem účtu
    - Vyberte hry, které si chcete nainstalovat
    - Vaše hry se začnou stahovat
    - Po stáhnutí jednoduše klikněte na vytvořený odkaz na ploše nebo ve Steamu na odkaz "Launch game", který se zobrazí po stisknutí pravého tlačítka myši na vybrané hře
    - Hra se spustí

Obecné dotazy:

  • Co je Steam klíč (Steam key)?

    Steam klíč je jedinečný autorizační klíč poskytovaný společností Valve, který se používá k zakoupení her přes aplikaci Steam. Steam klíč plně nahrazuje autorizační "CD klíč" z obalu krabicové hry, který se dnes kvůli aktualizacím hry musí také zadávat do aplikace Steam. Výsledná hra je naprosto stejná jako při zakoupení CD/DVD.

  • Jaké jsou výhody koupě digitální licence?

    Digitální způsob nákupu her je dnes ve světě velice oblíbený a pro zákazníka výhodný nejen kvůli ceně mnohem nižší, než jsou klasické krabicové verze her, ale i jednoduchostí nákupu. Díky aplikaci Steam se hra sama stáhne z internetu a nainstaluje na vašem PC, včetně nejnovějších aktualizací. Odpadá tedy zdlouhavá instalace z CD či DVD a poté její aktualizace při prvním spuštění hry.

  • V čem jsou digitální licence výhodné oproti CD/DVD?

    - Nižší cenou, jednoduchostí nákupu a snazší instalací.
    - Neplatíte zbytečně za CD/DVD, které prakticky potřebujete pouze pro instalaci.
    - Výsledná hra je naprosto stejná jako při zakoupení CD/DVD.

  • Je to legální?

    Ano. Jsme autorizovaný prodejce pro Českou republiku a Slovensko, tudíž každá hra "zaktivovaná" pomocí Steam klíče se stává standardně a oficiálně zakoupenou hrou. Nákup her pomocí Steam klíčů je plně podporován společností Valve, takže v případě krádeže účtu nebo zapomenutí hesla vám podpora bez problémů zašlě nové údaje.

  • Jsou Steam klíče bezpečné?

    Ano. Není rozdíl v bezpečnosti krabicové verze, či digitální verze zakoupené přes internet.

  • Jak se Steam klíč používá?

    Jednoduše si stáhnete Steam klienta, nainstalujete ho a vytvoříte si účet. V hlavním menu kliknete na Activate Game on Steam a zadáte svůj zakoupený Steam klíč. Samotná hra se poté stáhne z internetu včetně nejnovějších aktualizací a automaticky nainstaluje na váš PC. Podrobný návod pro instalaci Steamu, vytvoření Steam účtu a vložení Steam klíče naleznete výše.

  • Mám již Steam účet s jinými hrami. Mohu vložit zakoupený Steam klíč?

    Ano. Hra se zakoupí na jakémkoliv Steam účtu a je jedno, kolik her máte již před aktivací jakýmkoliv způsobem zakoupeno.

Dotazy ohledně krádeže účtu a zapomenutí hesla:

  • Krádeže účtů obecně

    Steam účty jsou již mnoho let terčem útoků nejen hackerů a jejich programů, ale i běžných lidí. Vždy se však jedná o prolomení přístupu na straně uživatele, tudíž bezpečnost je jen a pouze na straně uživatelů.

    V prvním případě je potřeba dávat pozor při instalaci a spouštění podezřelých programů. Jedná se především o neznámé přílohy a odkazy na ICQ, MSN, odkazy v Steam chatu, v emailech a na internetu obecně. Stačí pouze takovýto program spustit či nainstalovat a Vaše údaje budou ihned změněny a zaslány útočníkovi.

    Druhý případ je přímé sdělení vašich přihlašovacích údajů osobě, která vám "naslibuje" určité věci (např. zakoupení her atp.). NIKDY nesdělujte své heslo NIKOMU. Ve většině případů vám bude účet odcizen, tedy změněno heslo a email.

    My jsme však na rozdíl od některé naší konkurence oficiální a autorizovaný prodejce Steam klíčů, a proto v případě krádeže účtu je možné požádat o obnovení údajů podporu Steamu.

  • Co dělat v případě krádeže účtu?

    Steam účty spravuje samo Valve, nikdo jiný nemá přístup do jejich databáze. Musíte kontaktovat oficiální Steam podporu na support.steampowered.com a zaslat jim požadavek. Postup je popsán zde: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1223-QROC-4460, popřípadě pokračujte v zde...

    Nejprve se na zaregistrujte v horní části webu po kliknutí na Create account. Váš účet na support.steampowered.com je naprosto nezávislý na vašem Steam účtu s hrami, tudíž můžete zvolit libovolné přihlašovací jméno, ovšem doporučujeme zvolit rozdílné heslo.

    Po přihlášení klikněte na odkaz Ask a Question (https://support.steampowered.com/newticket.php) a vyplňte formulář jedním z podporovaných jazyků, nejpravděpodobnější bude angličtina. Jako Subject vyplňte Stolen account a vyberte Account Question, níže Hijacked or stolen account. Dále vyplňte název vašeho Steam účtu, zakoupený Steam klíč do pole CD Key a vyberte používaný operační systém. Do pole YOUR QUESTION napište například: Hello, my account has been stolen. I have bought the Steam game on the website www.steamkey.cz and my Steam Key was XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Many thanks. Kind regards, Jan Novák. Požadavek odešlete po kliknutí na Submit Question. Žádost přehodnotí přímo pracovníci podpory Steamu a v případě úspěšného ověření vlastnictví účtu vám budou obnovené údaje zaslány emailem.

  • Co dělat v případě zapomenutí hesla k účtu?

    Steam účty spravuje samo Valve, nikdo jiný nemá přístup do jejich databáze. Musíte kontaktovat oficiální Steam podporu na support.steampowered.com a zaslat jim požadavek. Postup je popsán zde: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1223-QROC-4460, popřípadě pokračujte v zde...

    Nejprve se na zaregistrujte v horní části webu po kliknutí na Create account. Váš účet na support.steampowered.com je naprosto nezávislý na vašem Steam účtu s hrami, tudíž můžete zvolit libovolné přihlašovací jméno, ovšem doporučujeme zvolit rozdílné heslo.

    Po přihlášení klikněte na odkaz Ask a Question (https://support.steampowered.com/newticket.php) a vyplňte formulář jedním z podporovaných jazyků, nejpravděpodobnější bude angličtina. Jako Subject vyplňte Forgotten password a vyberte Account Question, níže Password reset request. Dále vyplňte název vašeho Steam účtu, zakoupený Steam klíč do pole CD Key a vyberte používaný operační systém. Do pole YOUR QUESTION napište něco ve smyslu: Hello, I have forgotten the password to my account. I have bought the Steam game on the website www.steamkey.cz and my Steam Key was XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Many thanks. Kind regards, Jan Novák. Požadavek odešlete po kliknutí na Submit Question. Žádost přehodnotí přímo pracovníci podpory Steamu a v případě úspěšného ověření vlastnictví účtu vám budou obnovené údaje zaslány emailem.

Dotazy ohledně a blokace účtů a VAC banů:

  • Co dělat v případě blokace účtu?

    Your account has been disabled. - hláška, která se vám objeví, pokud váš Steam účet byl zablokován. Možné důvody blokace jsou uvedeny zde: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5406-WFZC-5519. Patří mezi ně především aktivity porušující Smluvní podmínky, které jste odsouhlasili při aktivaci Steam klíče, či instalaci Steamu. Steam účty spravuje samo Valve, nikdo jiný nemá přístup do jejich databáze. Musíte kontaktovat oficiální Steam podporu na support.steampowered.com a zaslat jim dotaz, proč přesně byl účet zablokován. Postup je popsán zde: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1223-QROC-4460 včetně videa, popřípadě pokračujte v zde...

    Nejprve se na zaregistrujte v horní části webu po kliknutí na Create account. Váš účet na support.steampowered.com je naprosto nezávislý na vašem Steam účtu s hrami, tudíž můžete zvolit libovolné přihlašovací jméno, ovšem doporučujeme zvolit rozdílné heslo.

    Po přihlášení klikněte na odkaz Ask a Question (https://support.steampowered.com/newticket.php) a vyplňte formulář jedním z podporovaných jazyků, nejpravděpodobnější bude angličtina. Jako Subject vyplňte Disabled account a vyberte Account Question, níže Disabled account. Dále vyplňte název vašeho Steam účtu, zakoupený Steam klíč do pole CD Key a vyberte používaný operační systém. Do pole YOUR QUESTION napište něco ve smyslu: Hello, I would like to ask you why my account has been disabled. I have bought Steam game on website www.steamkey.cz and my Steam Key was XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Thanks. Regards, Jan Novák. Požadavek odešlete po kliknutí na Submit Question. Odpověď podpory vám bude zaslána emailem. Nezaručujeme však obnovení účtu, to závisí jen a pouze na Steam podpoře a důvodu, proč byl účet zablokován.

  • Proč jsem dostal VAC ban?

    Your connection to this secure server has been rejected. Because of past cheating violations, you have been banned from playing on all secure servers. - hláška, která se vám objeví při připojování na VAC zabezpečený server, pokud váš Steam účet dostal VAC ban. Možné důvody banu jsou uvedeny zde: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4044-QDHJ-5691. Patří mezi ně především aktivity jako cheating, nepovolené sktipty, konfigy, modely, zvuky atp. Steam účty a VAC bany spravuje samo Valve, nikdo jiný nemá přístup do jejich databáze, nikdo nemůže ovlivnit jejich automatický banovací VAC systém. Zkuste kontaktovat oficiální Steam podporu na support.steampowered.com a zaslat jim dotaz, proč jste dostali ban. V naprosté většině případů vám však ban zůstane.

Znalostní báze:

MOŽNOSTI PLATBY

MOŽNOSTI ZASLÁNÍ

SPOLUPRÁCE

Chcete s námi spolupracovat na prodeji Steam her?

Máme pro vás připraven Partnerský program na adrese http://partner.steamkey.cz/.

KONTAKT

info@steamkey.cz

+420 792 248 227


Copyright © 2008 - 2017, EGIT s.r.o.